چهارپاره

1- چند وقتیه این صفحه رو فراموش کردم. نتیجه اخلاقی: وقتی هیچی برای نوشتن نداری فراموشی بهانه خوبیه.

2-  چند روزی می شه که یه اعتراف کوچیک خیلی سرحالم آورده، تصمیم گرفتم با احساساتم مهربون تر باشم. نتیجه اخلاقی : خوبه چند وقتی یه بار به یه اعتراف کوچیک خودمو مهمون کنم.
3- پنج شنبه هوس ماکارونی کردم جمعه مامانم پخت ، شنبه مادر شوهرم . نتیجه اخلاقی : کاش از خدا یه چیز دیگه خواسته بودم.

4.  خونه رو رنگ زدیم ،مرتب کردن دوباره ش خیلی سخته هرچند اطمینان دارم به لبخندش می ارزه.نتیجه اخلاقی : نرم نرمک می رسد اینک بهار .



نظرات 2 + ارسال نظر
بهشب دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 17:29

به به به به بهارت سبز

لو دیریا سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:53

چه چهارپاره قشنگی
ماکارانی رو خیلی خوب اومدی راحیل جان :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد